Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 AWD (EPFW) SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.04 - 2008.05) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
MZAB-083
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MZAB-083
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,07
Długożć opakowania [cm]:  4,6
Szerokość opakowania [cm]:  3,1
Wysokość opakowania [cm]:  3,1
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze