Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda TRIBUTE (EP) 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) SUV 197KM, 145kW, benzyna (2000.03 - 2008.05) VAICO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze