Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO do Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 D liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1998.09 - 2004.05) YAMATO
Producent:YAMATO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
YAMATO
0 (0)
Kod produktu:
J43038DYMT
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
YAMATO
Kod:
J43038DYMT
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze