Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. BGA do Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Jaguar XF I (X250) 3.0 sedan 238KM, 175kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) VAICO
Producent:BG AUTOMOTIVE LTD.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BG AUTOMOTIVE LTD.
0 (0)
Kod produktu:
PSP3302
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BG AUTOMOTIVE LTD.
Kod:
PSP3302
Jednostka:
szt
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Do 100 dni na zwrot
1336,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze