Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) TRW
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000017
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000017
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
944,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze