Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda ACCORD V coupe (CD) 2.0 (CD9) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0957
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0957
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
HO9008
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
HO9008
Jednostka:
szt
Długość 1 [mm]:  1030
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
672,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze