Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) sedan 103KM, 76kW, benzyna (1985.11 - 1989.12) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP806
niedostępny
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP806
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1248
Długość zewnętrzna [mm]:  210
Gwint zewn. 1 [mm]:  M12 x 1.25
Technika połączeń:  verzahnt
Długość przyłącza [mm]:  58
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  29
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  15
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  58
Długość przegub aksialny [mm]:  210
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,25
Do 100 dni na zwrot
1899,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze