Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT DT do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) URW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DT
Producent:DT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT
0 (0)
Kod produktu:
12.53002
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
12.53002
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  JPR759
Masa [g]:  2243
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
963,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze