Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i Cat liftback 145KM, 107kW, benzyna (1987.10 - 1994.09) VAICO
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000073
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000073
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  1314
Rozstaw srub mocujących:  530
Liczba otworów do mocowania:  2
Średnica [mm]:  13,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  44
Długość przegub aksialny [mm]:  186
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16 x 1,5
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
835,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze