Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HITACHI/HUCO Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) HITACHI/HUCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
48-0160
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0160
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  110
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
642,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
72-4747
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4747
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Visteon
Długość [mm]:  1350
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  160
Ograniczenia producenta:  Tie rods 18 x1.5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze