Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) VAICO
Producent:METALCAUCHO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50471
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50471
Jednostka:
szt
Długość całkowita [mm]:  1140
Tryb pracy:  Mechaniczne
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  80
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Do 100 dni na zwrot
282,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50422
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50422
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
346,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze