Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, benzyna (2007.02 - 2010.09) VAICO
Producent:LAUBER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.3501
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.3501
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Liczba rowków:  6
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Średnica koła pasowego [mm]:  123
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  100
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
459,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9944
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9944
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Technika połączeń:  trojkatny
Długość całkowita [mm]:  1285
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  100
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
1493,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9944U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9944U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze