Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Ford 1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) URW
Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8515 16610
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 16610
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 16304
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 16304
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 16408
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 16408
Ograniczenia producenta:  TRW
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze