Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM do Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Dacia DUSTER (HS_) 1.2 TCe 125 SUV 125KM, 92kW, benzyna (2013.10 - 2018.01) URW
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0)
Kod produktu:
490014807R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
490014807R
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm]:  1446,7
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  307
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
1211,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze