Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HITACHI/HUCO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) HITACHI/HUCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) VAICO
Producent:URW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1)
Kod produktu:
30-87017
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-87017
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze