Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CAFFARO Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) CAFFARO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw X5 (E53) 3.0 i SUV 231KM, 170kW, benzyna (2000.04 - 2006.10) VAICO
Producent:ERA BENELUX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP81467
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP81467
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
868,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR22107
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR22107
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
2751,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR22108
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR22108
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z otworem na czujnik
Do 100 dni na zwrot
3077,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze