Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BEHR HELLA SERVICE Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) BEHR HELLA SERVICE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NISSENS Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) NISSENS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NRF Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) NRF
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAN WEZEL Bmw 5 Touring (E61) 530 d Kombi 231KM, 170kW, olej napędowy (2005.02 - 2007.02) VAN WEZEL
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000098
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000098
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1386
Suw [mm]:  164
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  19
Długość przegub aksialny [mm]:  165
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
1652,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze