Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 Touring (E46) 318 i Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1999.10 - 2001.09) VAICO
Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA321L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA321L
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA182L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA182L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj koprusu:  Obudowa aluminiowa
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA556L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA556L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA723L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA723L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ogrzewanie/chłodzenie:  Dla pojazdów z chłodnicą oleju
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW & ZF
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SP3581
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3581
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  Triangle
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze