Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM do Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro coupe 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEDGUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEDGUM
0 (0)
Kod produktu:
TED40463
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEDGUM
Kod:
TED40463
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze