Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI SUV 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.09 - 2017.05) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
717521980
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717521980
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1152
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  38
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,9
Ciężar netto [kg]:  15
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu dynamic steering
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0)
Kod produktu:
717521789
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717521789
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1152
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  38
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,5
Ciężar netto [kg]:  15
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z systemem dynamic steering
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze