Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2004.05 - 2011.03) VIKA
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150200
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
1145105100
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1145105100
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  130
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
488,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze