Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B7 Avant (8ED) S4 quattro Kombi 344KM, 253kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI1186
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI1186
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  zf
Do 100 dni na zwrot
552,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze