Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B7 Avant (8ED) RS4 quattro Kombi 420KM, 309kW, benzyna (2005.09 - 2008.06) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI1186
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI1186
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  zf
Do 100 dni na zwrot
552,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze