Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD do Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B6 (8E2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.04 - 2004.12) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
36-2181
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2181
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  120
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze