Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD do Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B6 (8E2) 2.0 sedan 130KM, 96kW, benzyna (2000.11 - 2004.12) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
36-2140
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2140
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  KAYABA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  132
Ilość żeber:  6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  30
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze