Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2005.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LENCO

11 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
EPR5005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
EPR5005
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1096L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1096L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1098L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1098L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA388L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA388L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA129L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA129L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z mocowaniem czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Czujnik z jedną podkładką
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1397L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1397L
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA569L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA569L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez aktywnego układu kierowniczego
Wersja żruby/nakrętki:  Śruba ampułowa
Rodzaj zaworu:  Zawór zwrotny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA813L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA813L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Układ kierowniczy:  Z mocowaniem czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Dla producenta sterownika:  DAV France 6Q1423291
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Czujnik z jedną podkładką
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA125L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA125L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez mocowania czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Rozmiar felgi [cal]:  17
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1099L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1099L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Specyfikacja:  Plain mounts
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA123L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA123L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez mocowania czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze