Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 D sedan 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1986.08) VIKA
Producent:ERA BENELUX

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2271
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2271
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Materiał obudowy:  Stal
Do 100 dni na zwrot
842,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2272
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2272
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
885,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SP8037
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP8037
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
911,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2161
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2161
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
2002,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze