Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju PIERBURG do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju BORSEHUNG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BORSEHUNG
Pompa oleju PIERBURG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) PIERBURG
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju ASHIKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ASHIKA
Pompa oleju AUTLOG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) AUTLOG
Pompa oleju BGA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FRECCIA
Pompa oleju GK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) GK
Pompa oleju HEPU Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) JAPKO
Pompa oleju JP GROUP Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) JP GROUP
Pompa oleju JPN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) JPN
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju METZGER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) METZGER
Pompa oleju NE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) NE
Pompa oleju NTY Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) NTY
Pompa oleju SWAG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) SWAG
Pompa oleju TOPRAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) VAICO
Pompa oleju VIKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) VIKA
Producent:PIERBURG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.07919.05.0
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.07919.05.0
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 788,00 zł
438,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.07919.14.0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.07919.14.0
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  22
Typ pompy:  Pompa zębata
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1206,00 zł
689,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze