Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) BREMBO
Pompa hamulcowa ERT Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) LPR
Pompa hamulcowa METZGER Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) METZGER
Pompa hamulcowa NK Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) OEM
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa SAMKO Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) TRW
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1800
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1800
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (6)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze