Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ do Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VIKA
Producent:AKRON-MALÒ

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
90543
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
90543
Średnica 1 [mm]:  23,8
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
89254
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
89254
Średnica 1 [mm]:  22,2
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze