Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) DELPHI
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) BREMBO
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) MAPCO
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) VIKA
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
F 026 003 715
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 003 715
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
343,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 481 174
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 174
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Materiał:  Aluminium
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
348,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 481 054
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 054
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
434,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze