Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) ABE
Pompa hamulcowa ATE Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) ATE
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) HELLA
Pompa hamulcowa METELLI Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) METELLI
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Volvo C30 (533) 2.0 D liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) VALEO
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4008500
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4008500
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze