Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) ASHIKA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa NIPPARTS Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) NPS
Pompa hamulcowa TRW Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 TD 4WD (LXH18, LXH28) Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.08 - 2001.08) TRW
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PML785
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PML785
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
715,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze