Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JAPKO do Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) ASHIKA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa GIRLING Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) GIRLING
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa NIPPARTS Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) NPS
Pompa hamulcowa TRW Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.0 4x4 (SQ 420) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, benzyna (1998.04 - 2005.08) TRW
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
68821
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
68821
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  25,4
Gwint wewnętrzny [mm]:  M 10 X 1
Ilość otworów gwintowanych:  4
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica zabudowy [mm]:  40,4
Do 100 dni na zwrot
391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze