Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12)

Pompa hamulcowa LPR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) KAWE
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TRW
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
51676
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
51676
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  1,09
Do 100 dni na zwrot
458,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze