Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa KAWE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.6 TCe 165 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SAMKO
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 204 815 535
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 815 535
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 204 815 534
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 815 534
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze