Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) HELLA
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JURID Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) METELLI
Pompa hamulcowa OEM Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) OEM
Pompa hamulcowa SAMKO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) TRW
Producent:FERODO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1333
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1333
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
424,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1595
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1595
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Materiał:  Odlew aluminiowy
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
687,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze