Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) ABE
Pompa hamulcowa ATE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) BREMBO
Pompa hamulcowa BUGIAD Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) BUGIAD
Pompa hamulcowa CIFAM Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) METELLI
Pompa hamulcowa NK Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) NK
Pompa hamulcowa REMSA Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Porsche 911 (996) 3.4 Carrera 4 coupe 301KM, 221kW, benzyna (1997.08 - 2001.09) TRW
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
51017X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
51017X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
System hamulcowy:  LUCAS/TRW
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.81
Długość 2 [mm]:  121,5
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,66
Do 100 dni na zwrot
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
51029
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
51029
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
System hamulcowy:  LUCAS/TRW
Rozmiar gwintu 1:  1x M10x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.81
Długość 2 [mm]:  120,5
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  1,154
Do 100 dni na zwrot
532,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze