Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10)

Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) METZGER
Pompa hamulcowa NK Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRW
Producent:PROTECHNIC

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3491
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3491
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  23,81
Materiał:  Żeliwo
Wymiar gwintu:  M12x1
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3471
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3471
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  23,81
Materiał:  Żeliwo
Wymiar gwintu:  M12x1
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3473
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3473
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1
Średnica cylindra [mm]:  23,81
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3490
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3490
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1
Średnica cylindra [mm]:  23,81
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
294,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3604
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3604
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1
Średnica cylindra [mm]:  23,81
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
379,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze