Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) METZGER
Pompa hamulcowa NK Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) VALEO
Producent:A.B.S.

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
41087X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41087X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Długość 2 [mm]:  115,9
Rozmiar gwintu 1:  1x M10x1.0
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,54
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
41975
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41975
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Długość 2 [mm]:  117,7
Rozmiar gwintu 1:  3x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  3
Ciężar [kg]:  0,51
Do 100 dni na zwrot
245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
41266
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41266
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Długość 2 [mm]:  85,1
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,71
Do 100 dni na zwrot
365,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61612
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61612
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
System hamulcowy:  ATE
Długość 2 [mm]:  87,9
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,78
Do 100 dni na zwrot
558,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze