Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SASIC do Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10)

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) CIFAM
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 204 kabriolet 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.10) SASIC
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
6014314
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
6014314
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19
Dla numeru OE:  460131
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze