Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Opel ASTRA H nadwozie zamknięte / kombi (L70) 1.7 CDTI (L70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.07) TRW
Producent:LPR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1057
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1057
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  TRW
Otwór o śr[mm]:  25,4
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Materiał:  Żeliwo szare
Wymiar gwintu:  10 X 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
6008
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6008
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Dla numeru artykułu:  6008
Do 100 dni na zwrot
318,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1058
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1058
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Żeliwo szare
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
337,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
6007
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6007
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  TRW
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
398,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze