Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JAPKO do Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04)

Pompa hamulcowa FRENKIT Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) ASHIKA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa GIRLING Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) JAPKO
Pompa hamulcowa JPN Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) JPN
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) NPS
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex (GEFP) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.04) TRW
Producent:JAPKO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
68391
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
68391
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  26
Gwint wewnętrzny [mm]:  9
Ilość otworów gwintowanych:  3
Do 100 dni na zwrot
256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
68319
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
68319
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  26
Gwint wewnętrzny [mm]:  9
Ilość otworów gwintowanych:  3
Do 100 dni na zwrot
375,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze