Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JAPKO do Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ASHIKA Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) ASHIKA
Pompa hamulcowa BREMBO Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) BREMBO
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) NPS
Pompa hamulcowa SAMKO Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 139KM, 102kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.12) TOPRAN
Producent:JAPKO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
68H31
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
68H31
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  36,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  11
Ilość otworów wiertniczych:  2
Rozstaw srub mocujących:  80
Do 100 dni na zwrot
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
68H44
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
68H44
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  37
Rozstaw srub mocujących:  80
Ilość otworów gwintowanych:  2
Gwint wewnętrzny [mm]:  9
Do 100 dni na zwrot
463,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze