Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1998.10) TRW
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1894
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1894
System hamulcowy:  Bendix
Otwór o śr[mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1888
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1888
Otwór o śr[mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Dla numeru artykułu:  1888
System hamulcowy:  BENDIX
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze