Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METELLI do Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04)

Pompa hamulcowa METELLI Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) METELLI
Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METZGER Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) METZGER
Pompa hamulcowa NK Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Fiat UNO (146_) 70 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.01 - 1985.04) VALEO
Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1)
Kod produktu:
05-0028
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0028
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  19,05
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
5.0 (1)
Kod produktu:
05-0024
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0024
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  19,05
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze