Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ERT do Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06)

Pompa hamulcowa BREMBO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) ABE
Pompa hamulcowa ATE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) LPR
Pompa hamulcowa MAL? Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) MAL?
Pompa hamulcowa METELLI Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) METELLI
Pompa hamulcowa NK Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport liftback 136KM, 100kW, benzyna (1989.11 - 1992.06) TRW
Producent:ERT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
5.0 (2)
Kod produktu:
200004
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200004
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
System hamulcowy:  BENDIX-BOSCH
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze