Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA do Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie)

Pompa hamulcowa TRW Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa ATE Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa VALEO Fiat PUNTO Nadwozie pełne / liftback (199_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne / liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) VALEO
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8AM 355 502-221
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 502-221
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  AM0222
Otwór o śr[mm]:  22,2
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  BOSCH
Gwintowana złączka:  M10 x 1 (x2)
Do 100 dni na zwrot
621,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze