Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12)

Pompa hamulcowa TRW Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat BRAVO II (198_) 1.6 D Multijet (198AXH1B) liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.12) TRISCAN
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3652
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3652
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1-6H
Rozstaw srub mocujących:  100
Średnica cylindra [mm]:  23,81
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Aluminium
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
368,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze