Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën C3 II (SC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2009.11 - obecnie) TRW
Producent:DELPHI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80486
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80486
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  24
Do 100 dni na zwrot
290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80614
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80614
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80478
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80478
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  24
Do 100 dni na zwrot
410,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80615
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80615
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  24
Do 100 dni na zwrot
416,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze